Hoe moet ik een ticket indienen?

Hoe moet ik een ticket indienen?

Als je een ticket gaat opsturen via e-mail of via dit systeem dan zijn de volgende stappen erg handig om in je achterhoofd te houden. Dit omdat we dan beter het ticket in behandeling kunnen nemen.

Stappen voor een correct ticket indienen
  1. Geef in een korte duidelijke zin aan waar het over gaat. "nieuwsbrief", "help" of "dit werkt niet" zijn geen duidelijke zinnen en maken het opzoeken of filteren lastig voor ons. "Het opslaan van een vacature bij een vrijwilliger werkt niet" is al vele malen beter.
  2. Geef een korte beschrijving van wat er niet goed gaat volgens jouw eigen inschatting.
  3. Geef in een bullet lijst aan wat je deed, op welke pagina zat je, welk onderdeel in de applicatie en wat doe je om tot de foutmelding of fout te komen.
  4. Stuur een screenshot mee, dit screenshot het liefst incl de URL bar zodat we ook daar aan kunnen zien waar je in de applicatie zit.
  5. Helemaal luxe, maak een video maar dit is niet echt noodzakelijk.
Notes
Op het moment dat wij een ticket op bovenstaande manier ontvangen kunnen we er vaak al snel mee aan de slag. Dank hiervoor dus!

Voorbeeld van een screenshot:

    • Related Articles

    • Supportdesk voor Vrijwilligersdossier – zo werkt het

      Wat is het? Supportdesk voor Vrijwilligersdossier is de nieuwe naam voor onze interne helpdesk die draait op de technologie van Zoho Desk. Het platform bundelt alle supportverzoeken op één plek, zodat je nooit meer hoeft te zoeken in losse e-mails of ...